De papieren bezoekersregistratie was onder receptionisten vroeger erg populair. Tandartsen en orthodontisten beschikten over enorme registers, waarin zij snel bezoekers in op wisten te zoeken. Vaak verbaasden bezoekers zich over de vaardigheden van deze receptionisten en ook de receptionisten van deze tijd zouden versteld staan van deze kunde. Waar de papieren registratie namelijk voor vele receptionisten op leeftijd de ideale manier leek om bezoekers te registeren, weten velen inmiddels dat een digitale receptie een hoop tijd, geld en moeite scheelt. Bovendien is er tijd over om andere taken op te pakken, die receptionisten eerder moest laten liggen. Benieuwd naar hoe de digitale receptie functioneert? Lees dan snel verder om er in dit artikel achter te komen! Het functioneren van de digitale receptieTegenwoordig geschiedt de registratie van bezoekers geheel online, waardoor receptionisten zich op een hele andere manier bezighouden met de Bezoekersregistratie. Zij houden namelijk veel meer tijd over voor andere klussen en ook voor bezoekers biedt de digitale receptie voordelen. Zo kunnen bezoekers hun afspraken eenvoudig opzoeken in het systeem van DigiReceptie of in hun mailbox. Per mail worden zij door de receptionist namelijk uitgenodigd voor een afspraak, die alleen nog maar bevestigd hoeft te worden. Als deze vervolgens definitief doorgaat, zal de receptie op de hoogte zijn van het bezoek als de bezoeker zich heeft aangemeld op de desbetreffende dag en tijd. Hierdoor hoeft de receptionist geen tijd vrij te maken om de bezoeker te hulp te staan, waardoor bezoeken veel sneller zullen verlopen. Meer over DigiReceptieIs DigiReceptie precies waarnaar u op zoek bent? Blijf dan niet langer twijfelen, maar neem gerust contact op met de experts van DigiReceptie via de website! Zij denken graag met u mee en nemen de mogelijkheden voor uw onderneming door. Zo bent u voorzien van persoonlijk advies en meer inzicht in de functionaliteiten van het bezoekersregistratie systeem. |
https://www.economy.nl/ |